Nowy system do zarządzania kancelarią i panel klienta

Szanowni Państwo,

od kilku tygodni testowaliśmy system do zarządzania kancelarią, który z jednej strony ma pomóc nam organizować prace, porządkować dokumentację i zarządzać zadaniami, a Państwu pozwolić na nieograniczony wgląd w przechowywaną w kancelarii dokumentacje oraz podgląd na informację o podejmowanych przez nas czynnościach i rozliczeniach.

Od dzisiaj, za pośrednictwem sytemu Sprawy24, udostępniamy Państwu Panel Klienta, na którym możecie śledzić obieg dokumentów i czynności podejmowane w Państwa indywidualnych sprawach. Dostęp do portalu uzyskać może każdy nasz klient, który prześle na adres kancelarii (kancelaria@majzerowiczmadel.pl) wiadomość o chęci przydzielenia dostępu do portalu. Wówczas w przeciągu kilku dni prześlemy do Państwa wiadomość elektroniczną z linkiem do pierwszego logowania, gdzie wystarczy wskazać swój adres poczty elektronicznej oraz wybrać nowe hasło.

Późniejsze logowania do Panelu Klienta mogą odbywać się z tego linku lub za pośrednictwem przycisku na stronie głównej naszej strony internetowej - www.majzerowiczmadel.pl. W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu telefonicznego z sekretariatem pod numerem tel. +48 14 615 90 70.

Jednocześnie serdecznie zachęcamy naszych klientów do skorzystania z tego udogodnienia zwłaszcza w okresie pandemii.

Z wyrazami szacunku,
dr Mateusz Mądel
radca prawny

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej

Rozumiem